شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

اسباب کشی

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

اسباب کشی ایمن و آرام با کودک

اسباب کشی ایمن و آرام با کودک

اسباب کشی دارید؟ خسته نباشید! اسباب کشی یک تجربه سخت و پراسترس است که نباید فشار روانی ای را که ایجاد می کند، نادیده گرفت. گاهی وقت ها اسباب کشی یک تغییر بزرگ در زندگی است و برای بچه هایی که احساس می کنند از محیط و فضای گرم خانه دور می شوند و دوستان نزدیک شان را از دست می دهند خیلی ناراحت کننده است،


اسباب کشی دارید؟ خسته نباشید! اسباب کشی یک تجربه سخت و پراسترس است که نباید فشار روانی ای را که ایجاد می کند، نادیده گرفت. گاهی وقت ها اسباب کشی یک تغییر بزرگ در زندگی است و برای بچه هایی که احساس می کنند از محیط و فضای گرم خانه دور می شوند و دوستان نزدیک شان را از دست می دهند خیلی ناراحت کننده است، اما اگر اسباب کشی خوب مدیریت شود، افراد خانواده می توانند این کار را با استرس کمتر و لذت بیشتری انجام دهند و از ناراحتی و فشار روانی بچه ها هم پیشگیری می شود. اگر شما هم در این روزها قصد اسباب کشی دارید و نگران فرزندان تان هستید، این توصیه ها و نکته ها برایتان مفید است.

برای بچه ها تصویر مثبتی از اسباب کشی ایجاد کنید

اگر فرزندتان کوچک است، بهتر است موضوع را یک باره با او در میان نگذارید. به عقیده روان شناسان کودک اگر موضوع به تدریج و با آرامش و هنگام بازی و به شکل داستان و شعر بیان شود، می تواند مثبت باشد. این کار موجب می شود اسباب کشی برای بچه ها جالب و دوست داشتنی باشد.
بچه های بزرگ تر به زمان بیشتری نیاز دارند. مطرح نکردن موضوع اسباب کشی با نوجوانان تا لحظات آخر ممکن است سبب شود احساس بدی نسبت به شما پیدا کنند و به صداقت شما بدبین شوند. آنها باید در این کار مشارکت و حق اظهار نظر داشته باشند. با آنها درباره جنبه های مثبت اسباب کشی صحبت کنید. به پرسش های شان پاسخ دهید و تاکید کنید که نظرشان برایتان مهم است.

پیش از اسباب کشی همراه بچه ها به خانه جدید بروید

پیش از اسباب کشی با بچه ها به خانه جدید بروید و فضای اطراف آن را با هم ببینید. امکانات محل جدید مانند مدرسه جدید، کتابخانه عمومی محل، نزدیک ترین پارک، مکان های تفریحی و مراکز خرید را با هم بررسی کنید. این کار احساس بهتری در آنها ایجاد می کند و کمک می کند شادی و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند.

بچه ها را در چیدمان و دکوراسیون مشارکت دهید

بچه ها دوست دارند در خانه جدید تغییرات شخصی بدهند. حتی بچه های کوچک تر دوست دارند در رنگ و تزئینات اتاق شان نقش داشته باشند. می توانید از نوارهای تزئینی با طرح و نقشی به سلیقه خودشان استفاده کنید. برای بچه های بزرگ تر درباره نوع چیدمان جدید اتاق و وسایل جدیدی که لازم دارند، گفتگو کنید. اگر قول خرید وسیله ای را به آنها داده اید، این زمان، زمان مناسبی است.

۴) در بسته بندی و جمع آوری وسایل از بچه ها کمک بخواهید

بیشتر بچه ها از جمع کردن و بسته بندی وسایل و پیچیدن آنها در روزنامه لذت می برند. از آنها بخواهید در این کار به شما کمک کنند اما آنها را مجبور به این کار نکنید. جعبه ها را پس از قراردادن وسایل برچسب بزنید. جعبه وسایل شخصی بچه ها را با نام خودشان و اگر خواندن بلد نیستند با رنگ مشخص کنید.

۵) به بچه ها کمک کنید تا با دوستان شان ارتباط داشته باشند

اگر فرزندتان نگران است که دوستانش را از دست بدهد، می توانید یک میهمانی خداحافظی برگزار کنید و آدرس و شماره تماس خانه جدید را روی برگه های کوچکی بنویسید و به آنها بدهید. زمان مهمانی را طوری تنظیم کنید که با کارهای اسباب کشی تداخل نداشته باشد. اطمینان دهید که گاهی وقت ها او را برای دیدن دوستان قبلی اش به مدرسه و محل قبلی خواهید برد.

۶) در روز اسباب کشی برای مراقبت از بچه ها از دیگران کمک بگیرید

بهتر است در روز اسباب کشی که سرتان شلوغ است ازیک دوست یا آشنای نزدیک بخواهید مراقب بچه های کوچک تر باشد. اگر در روز اسباب کشی و هنگام جمع کردن نهایی تمام وسایل بچه ها در خانه نباشند، کارها سریع تر انجام می شود.

۷) اول اتاق بچه ها را آماده کنید

به محض رسیدن به خانه جدید سعی کنید ابتدا اتاق بچه ها را مرتب کنید. آنها برای احساس امنیت نیاز به جایی برای آرامش دارند. وسایل شخصی، اسباب بازی های مورد علاقه، عکس ها و پوسترهایشان را در دسترس شان بگذارید.

۸) به بچه ها بیشتر توجه کنید

هر چند در روزهای اول اسباب کشی اغلب تمام وقت به چیدن و مرتب کردن خانه اختصاص پیدا می کند اما نباید فراموش کرد که بچه ها در هر سنی که باشند، در این شرایط به توجه، وقت و محبت بیشتری نیاز دارند. بنابراین بهتر است هنگام رسیدن به خانه جدید به آنها بیشتر توجه شود. آنها باید با شرایط جدید هماهنگ شوند. برگشتن به برنامه های عادی خانواده مانند زمان خواب و غذا خوردن در این زمان اهمیت زیادی دارد.

۹) برای روز اسباب کشی آماده شوید

لوازم ضروری که ممکن است فرزندتان آنها را در روز اسباب کشی بخواهد و یا به آن احتیاج پیدا کنید را در یک کیف دستی قرار دهید. مقداری خوراکی و نوشیدنی، دستمال کاغذی، حوله، یک دست لباس و البته اسباب بازی مورد علاقه اش از مواردی است که باید در این کیف قرار دهید.

۱۰) ترس و اضطراب را از خودتان دور کنید

خوشبختانه بچه ها انعطاف پذیرند و ناراحتی و دلتنگی شان در زمان کوتاهی برطرف می شود و بستگی دارد که والدین شان چقدر زود سر و سامان بگیرند و زندگی به جریان عادی اش برگردد اما به طور متوسط یک ماه زمان لازم است تا بچه ها با شرایط هماهنگ شوند. اگر استرس و اضطراب دارید، به آنها اطمینان دهید که این حالت موقتی است و به زودی برطرف خواهد شد.

۱۱) مطمئن شوید تمام جعبه ها برچسب دارند

استفاده از برچسب روی جعبه ها به شما کمک می کند راحت تر لوازم مورد نیازتان را پیدا کنید. لوازم ضروری خانواده را در جعبه ای با برچسب مشخص قرار دهید. چیزی که شما هنگام رسیدن به خانه جدید لازم دارید تنها قندان و لیوان چای نیست، فرزندتان ممکن است توپ، اسباب بازی یا حتی کتاب و فیلم مورد علاقه اش را از شما بخواهد.

۱۲) زمان مناسبی برای اسباب کشی انتخاب کنید

اگر فرزندان تان دانش آموز هستند، بهترین زمان برای اسباب کشی تعطیلات تابستانی است. در این زمان بچه ها وقت کافی برای هماهنگ شدن با شرایط جدید را دارند. در تکالیف مدرسه دچار مشکل نمی شوند و اگر قرار است به مدرسه جدیدی بروند، بهتر است در شروع سال تحصیلی این اتفاق بیفتد.

دکوراسیون بعد از اسباب کشی

قبل از استخدام دکوراتور باید چه کاری انجام دهیم

بعد از جا به جایی اثاثیه و اسباب کشی به خانه ی جدید با کمک شرکت های باربری(اتوبار) استخدام یک طراح حرفه ای می تواند یک سرمایه گذاری عالی باشد.

قبل از استخدام دکوراتور باید چه کاری انجام دهیم

بعد از جا به جایی اثاثیه و اسباب کشی به خانه ی جدید با کمک شرکت های باربری(اتوبار) استخدام یک طراح حرفه ای می تواند یک سرمایه گذاری عالی باشد. در صورتی که شما بدانید که چه چیزی می خواهید ولی نتوانید آن را به انجام برسانید , ندانید که از کجا باید شروع کنید و یا زمان آزاد زیادی نداشته باشید , استخدام یک دیزاینر حرفه ای یا یک دکوراتور می تواند ایده های شما را به زیبایی به سرانجام برساند. آنها می توانند خلاقیت و تجربه ی خود را به خانه ی شما آورده و یک خانه ی دنج و پر از آرامش را برای شما و عزیزانتان آماده کنند . اگر چه استخدام یک دیزاینر حرفه ای می تواند یک راه حل عالی برای مشکلات تزئینی شما باشد ولی آنها نمی توانند جادو کنند و یک روزه همه چیز را حل کنند.

لازم که شما نیز برای بهتر انجام شدن این کار وظایف خود را به خوبی انجام دهید. برای اطمینان بیشتر قبل از استخدام طراح مطمئن شوید که موارد زیر را در نظر گرفته اید .

دیزاینر یا دکوراتور :

قبل از استخدام شما باید تصمیم بگیرید که کدام یک برای پروژه ی شما مناسب تر است دیزاینر یا دکوراتور؟ اگرچه در ظاهر کار هردوی آن ها شبیه هم است ولی در حقیقت کار هردوی آن ها با هم متفاوت است . یک دیزاینر داخلی در دیزاین فضا نقش دارد . این می تونه شامل جا به جایی دیوار ها , بزرگ کردن درب و پنجره ها و جا به جا کردن راه پله ها باشد و اساسا با برنامه ریزی فضا را برای معماران و پیمانکاران آماده می کنند.

ولی از سوی دیگر , دکوراتور تنها در تزئین فضای طراحی شده و تکمیل شده شرکت می کند دیزاینر های داخلی می توانند در تزئین نیز نقشی داشته باشد ولی دکوراتورها در طراحی نقشی ندارند .

تعیین سبک :

تعیین سبک و نوع کار می تواند دشوار باشد . شما می توانید با قرار دادن نوع کارهای مورد علاقه با خصوصیات مشترک سبک کار خود را مشخص کنید . ممکن است که سبک شما تصویری از ذهن شما و یا ترکیبی از چند عنصر از سبک های دیگر باشد.

مزیت و برتری سبکی که از تصویر ذهن شما می آید این است که می تواند به دکوراتور در ارزیابی آن چه را که شما دوست دارید و چگونگی قرار دادن عناصر متناسب در کنار هم کمک کند. به عنوان مثال نام هایی مانند (جهان مدرن)(شیک صنعتی) که به چیزی داده می شود یک تصویر ذهنی ایجاد می کند که می تواند راحت تر واقعیتها را تغییر ایجاد کند.

سخت ترین قسمت دکوراسیون ساختمان پرداخت هزینه های وسایل تزئینی است.

مطمئنا به دلیل کمک گرفتن از شرکت های اتوبار برای اسباب کشی از مقدار هزینه ای که برای این جا به جایی پس انداز کرده اید کم شده است. دکوراسیون و تزئینات می تواند گران تمام شود بخصوص اگر از خانه های تزئین شده ی در کتاب ها و مجلات الهام بگیرید .شما باید به خاطر داشته باشید که این خانه ها ارزان نیستند اگر پول کافی داشته باشید به هر وسیله ای این کار را انجام می دهید ولی در بیشتر موارد لازم است که بودجه ی واقعی خود را مشخص کنید صادق باشید در مورد هزینه های خود و این که چه مقدار باید برای این پروژه هزینه کنید. به این ترتیب می توانید کیفیت و نوع سرویسی که دکوراتور می تواند انجام دهد را مشخص کنید. هم چنین به یاد داشته باشید که دیزاینر های حرفه ای هیچ الگوی هزینه ای ثابتی ندارند بنابراین شما باید هر مورد را به طور جداگانه ارزیابی کنید.

تحقیقات :

اگر واقعا نمی دانید که چه می خواهید با جستجوی پایگاه داده های آنلاین شروع کنید . دکوراتورهای حرفه ای منطقه ی خود را پیدا کنید. بهتر است که زمان بیشتری را صرف کنید تا بتوانید با طراحی که سبکش به نگاه شما نزدیک است آشنا شوید . هم چنین اگر طراحی خانه ای مورد پسند شماست از آن ها بخواهید طراح خود را به شما معرفی کنند .

مصاحبه :

فقط به این دلیل که سبک دکوراتور مورد نظر را دوست دارید لزومی ندارد که او را استخدام کنید. علاوه بر سلیقه , شخصیت فرد نیز مهم است . او باید از نظر شخصیتی به گونه ای باشد که شما با او به راحتی کار کنید آنها باید بدانند که شما چگونه زندگی می کنید و از علایق و سلیقه ی شما نیز باخبر باشند. در بسیاری از موارد آنها از جزیی ترین مسائل زندگی شما سوال می کنند. احتمالا شما نیز زمان زیادی را با این افراد صرف بازدید از فروشگا هها و مراکز طراحی می کنید . لازم نیست که حتما با شخص مورد نظر دوستی صمیمی داشته تا رابطه ی کاری خوبی هم داشته باشید.

چشم انداز :

تعیین سبک مورد علاقه شما و اجرای آن توسط دکوراتور با کمک گرفتن از چشم انداز بسیار آسان تر خواهد بود. این می تواند یک مجموعه از اقلامی مانند بریده ی جراید , عکس ها , تکه های پارچه ها , نمونه های تصویر زمینه و غیره باشد. بهتر است منابع الهام بخش مانند رنگ , الگو , بافت وسایل مورد علاقه مانند مبلمان , آئینه و شمعدان و غیره را در نظر داشته باشید. دکوراتور با ترکیب اینها خانه ای پر از آرامش را به شما هدیه دهد. به دکوراتور خود اعتماد کنید و اگر موافق با حذف وسایلی بود شما نیز قبول کنید .

آیتم های مهم را مشخص کنید :

قبل از شروع کار با دکوراتور و طراح , باید بدانید که چه موارد ی برای شما مهم است . هر کسی چیزی دارد که برای او خیلی مهم است مانند یک مجسمه خانوادگی قدیمی یک قطعه هنری , مبلمان و یا حتی یک سوغاتی نه چندان زیبا بهتر است که این وسایل را برای اینکه در دکوراسیون جدید نیز استفاده شوند را جدا کنید هنگامی که با دکوراتور خود مشورت می کنید مطمئن شوید که او به صحبتهای شما اهمیت داده و آن ها را در ضمن کار در نظر می گیرد.

در برخی موارد یک وسیله ی خاص و گران تبدیل به قطعه ای الهام بخش برای کل فضا خواهد شد . همه ی ما مایلیم تا به دلایل احساسی چیز هایی را به دیوار آویزان کنیم که اصلا به آن نیازی نیست. مسئولیت پذیر باشید و به دکوراتور خود اعتماد کنید.

بیمه حمل و نقل و چگونگی کارکرد آن

شروع این بیمه نامه با پرداخت حق بیمه قبل از شروع اسباب کشی است و تا تحویل آخرین محموله توسط افراد متخصص در مقصد ادامه خواهد داشت. اگر این اسباب کشی توسط خود بیمه گذار انجام شود،کالای شما از زمان بارگیری کامل کالا روی وسیله حمل تا زمان تخلیه کالا در مقصد پوشش خواهد داشت.

دلایل نیاز به بیمه

حمل و نقل یکی از موثرترین عوامل در پیشرفت اقتصاد کشورها می باشد که با سایر فعالیت های اقتصادی و اجتماعی ارتباط نزدیکی دارد.

در این میان حمل و نقل محصولات، واسطه ای است که متمم و مکمل تمام کالاهاست و در اکثر فعالیت های اقتصادی صرف نظر از زمان و مکان تقاضا وجود دارد.

بیمه در کاهش ریسک و ایجاد اطمینان در حمل و نقل کالا به عنوان اصل اول حمل و نقل نقش اساسی دارد.

بیمه باربری به سبب قابل تحمل کردن ریسک های ناشی از حمل محمولات برای طرفین یک معامله تجاری، یکی از حلقه های مهم در زنجیره مدیریت بازرگانی خارجی و داخلی به حساب می آید.

در برخی از کشورها در بیمه نامه های باربری صادر شده تنها به نوع وسیله حمل و نقل اشاره می شود و بر اساس روش حمل و نقل، بیمه نامه ای متفاوت صادر نمی شود؛ اما در کشورهای مانند هندوستان برای هر نوع وسیله، بیمه نامه ای جداگانه صادر می شود.

از طرف دیگر، با وجود اینکه بیشترین مصارف بیمه باربری در باربری داخلی است، بیمه نامه های داخلی پوشش متنوعی در این بخش ارائه نمی دهند و حتی برای متقاضیان مصارف داخلی غیرتجاری حمل و نقل، محصولی ندارند.

یکی از انواع بیمه نامه های باربری که در سایر کشورها از جمله استرالیا وجود دارد و مورد استفاده اشخاص و یا شرکت ها قرار می گیرد، بیمه "حمل اثاثیه" است که اسباب و اثاثیه منازل و اداراتی که قصد جا به جایی دارند را بیمه می کنند. این نوع از بیمه نامه در کشور استرالیا سابقه چند ساله دارد و شرکت های بیشماری آن را ارائه می دهند.

بیمه حمل اثاثیه در اسباب کشی :

این بیمه نامه همانطور که گفته شد حمل کالاها را در جریان اسباب کشی منازل با پوشش های مختلف بیمه می کند. شروع این بیمه نامه با پرداخت حق بیمه پیش از آغاز اسباب کشی است و تا تحویل آخرین محموله توسط افراد متخصص در مقصد ادامه دارد.

اگر این اسباب کشی توسط خود بیمه گذار انجام شود، از زمان بارگیری کامل کالا روی وسیله حمل تا زمان تخلیه کالا در مقصد پوشش دارد.

کالاهای منزل و آثار شخصی به جز مواردی خاص در این بیمه نامه تحت پوشش هستند؛ وسایل نقلیه موتوری پلاک شده و حیوانات خانگی در صورتی تحت پوشش قرار می گیرند که در بیمه نامه مورد بیمه اضافی درج شده باشد. جت اسکی، پول نقد، جواهرات، سنگ های قیمتی، کلکسیون ها یا اسناد با ارزش نیز از دیگر مواردی هستند که تحت پوشش قرار نمی گیرند.

در مورد محاسبه نرخ حق بیمه نیز باید گفت که عوامل زیادی این نرخ را تحت تاثیر قرار می دهند مانند مبلغ سرمایه شده، فاصله مکانی که کالای بیمه شده طی می کند، هزینه و مدت انبار کردن کالا و مالیات و عوارض دولتی.

در استرالیا این نوع از بیمه به صورت های متعدد ارائه می شود اما دو نوع "طلایی" و "نقره ای" بسیار متداول هستند؛ در پوشش طلایی، کالاهایی که توسط افراد متخصص جا به جا می شوند در برابر آسیب وارده به اثاثیه و غفلت کارکنان، بیمه می شوند. در این نوع که "تمام خطر" نام دارد، علاوه بر موارد لحاظ شده در پوشش نقره ای، شرایطی مانند به تعویق افتادن بازکردن بسته بندی تا حداکثر 30 روز پس از تحویل در مقصد و اسکان موقت تا حداکثر 30 روز در نظر گرفته می شود.

در پوشش نقره ای نیز خسارت ها و آسیب هایی که در اثر خطرات زیر باشند، تحت پوشش بیمه هستند؛ آتش، انفجار، صاعقه و سیل، تصادف وسیله حامل کالا با جسم خارجی، واژگونی یا از تعادل خارج شدن تریلر متصل به کامیون و زمین گیر شدن، غرق شدن و در نهایت تخلیه کالا در بندر اضطراری.

یکی دیگر از انواع پوشش که در استرالیا انجام می شود، پوشش اختیاری است؛ در این نوع، هر دو پوشش طلایی و نقره ای را می توان با پرداخت حق بیمه اضافی، خریداری کرد. بیمه گذاران با خرید این نوع پوشش به تعویق افتاد بازکردن بسته بندی ها و پوشش اسکان موقت را از 30 روز در پوشش طلایی، به 60 روز گسترش می دهند. همچنین موارد دیگری نیز لحاظ می شود. از این موارد می توان به از کارافتادن و خرابی مکانیکی یا الکتریکی، خسارت به نرم افزارها، پوشش برای حیوانات خانگی، سرقت و آسیب به کانتینر کشتی حمل کالا اشار کرد.

چگونگی پرداخت خسارت

زمانی که بیمه گذار ادعای خسارت می کند، بیمه گر میزان درخواست او را با اعمال مازاد می کاهد و بنا به انتخاب بیمه گذار خسارت وارده جبران می شود. بیمه گذار می تواند از میان تعمیر کالاهای آسیب دیده، جایگزینی کالا با کالای جدید، پرداخت هزینه تعمیر و جایگزینی، یکی را انتخاب کند.

البته باید گفت که در ابتدا، بیمه گذار باید تمامی اقدامات لازم جهت جلوگیری از گسترش خسارت با آسیب را به کار گیرد و متخصص جا به جایی را از وجود کالاهای آسیب دیده و یا از بین رفته مطلع کند. همچنین بیمه گذار باید در زودترین زمان ممکن به شرکت بیمه وقوع حادثه را گزارش دهد.

از سوی دیگر، پس از آنکه شرکت بیمه خسارت را پرداخت کرد، حق بازیافت مبلغ پرداخت شده از مسئول بروز خسارت برای بیمه گر محفوظ است. بیمه گذار باید شرکت را در بازیابی حق خود یاری دهد و موافقت خود را اعلام کند.

چگونه اسباب کشی کنیم؟

هر سال و در اواخر بهار و تابستان ، مستاجرها و افرادی که میخواهند منزل خود را جابه جا کنند، علاوه بر دغدغه پیدا کردن خانه مناسب، دغدغه مهم دیگری هم دارند که کم اهمیت تر از یافتن خانه مورد نظر نباشد. اسباب کشی، مهم ترین مسئله پس از یافتن منزل جدید است.

هر سال و در اواخر بهار و تابستان ، مستاجرها و افرادی که میخواهند منزل خود را جابه جا کنند، علاوه بر دغدغه پیدا کردن خانه مناسب، دغدغه مهم دیگری هم دارند که کم اهمیت تر از یافتن خانه مورد نظر نباشد. اسباب کشی، مهم ترین مسئله پس از یافتن منزل جدید است.

اسباب کشی آسان و آسوده

اسباب کشی یکی از مهمترین پروژه هایی است که هر کسی ممکن است با آن مواجه شود. تفاوتی نمیکند که مستاجر باشید یا مالک خانه جدیدی شده باشید، مرد باشید یا زن، کوچک یا بزرگ در هر دو صورت تمام فکر و ذکر خود را معطوف به موضوع اسباب کشی خواهید کرد.

چگونه وسائل و لوازم خانه را جمع آوری کنیم؟

اول کدامیک از اثاثیه را جمع آوری و بسته بندی کنیم؟

چه وسائلی را احتیاج نداریم و به چه وسائلی نیاز داریم؟

آیا خانه جدید بهتر و راحت تر از اینجاست ؟

چگونه نظافت کنیم و چگونه دکوراسیون خانه رو طراحی کنیم؟

کدام باربری مطمئن تر است؟

کی ، کجا ، چگونه و ده ها پرسش دیگر باعث ایجاد آشفتگی ذهنتان خواهد شد. کمی عصبی و شاید پرخاشگر.

خبر خوش : برنامه ریزی صحیح و استفاده از دانش افراد مجرب اولین چیزی است که به آن احتیاج خواهید داشت. مشورت و آگاهی از نظرات دیگران تا حد زیادی میتواند چاره مشکلات شما باشد.

خبر بد : در یک پروژه سخت و حساس مثل اسباب کشی فقط یک اتفاق کوچک میتواند تبدیل به یک فاجعه شود. کافیست ظروف گران قیمتی که با وسواس زیاد و با کلی گشت و گذار در بازار تهیه نموده اید در اثر یک سهل انگاری از بین برود.

آسوده باشید، ما روش صحیح اسباب کشی را میدانیم و با شما در میان میگذاریم ، برای انجام یک اثاث کشی بدون دردسر نکات زیر را رعایت کنید :

چگونه اثاث کشی کنیم؟

برنامه ای منظم را روی کاغذ پیاده کنید و تا انتها آن را دنبال کنید.

قبل از باربری خانه جدید را تمیز کنید و با گوشه و کنار آن آشنا شوید.

برای بسته بندی لوازم خود از کارتنهای محکم و مقاوم استفاده کنید.

درب بسته ها را با چسبهای پهن و قوی محکم ببندید.

وسائل بزرگ و سنگین را در کف کارتن و خرده ریز ها در بالای کارتن قرار بچینید.

با استفاده از روزنامه یا نایلون های حباب دار لوازم شکستنی خود را در برابر آسیب های احتمالی مقاوم کنید

وسائل را با دقت تمام بسته بندی کنید تا در هنگام باز کردن آسوده تر باشید.

نوشتن محتوی کارتنها بر روی آن ضروری است و این مسئله را دستکم نگیرید !

قبل تعیین محل قرارگیری بسته ها را باز نکنید.

شما میتوانید از تجربه اتوبار تکبار تهران بهره مند شوید کافیست تا با شماره تلفنهای ما در تماس باشید.

چند روز قبل از موعد اسباب کشی اقدام به جمع کردن و بسته بندی کنید.

به یاد داشته باشید که بهترین زمان برای بسته بندی اثاثیه زمانیست که از آرامش کافی برخوردار باشید.

اسباب کشی آسان با باربری تکبار تهران

متخصصین اسباب کشی اتوبار تکبار تهران با سالها تجربه و بهره مندی از پرسنلی نیرومند ، مجرب و متخصص آماده ارائه خدمات اتوبار و اسباب کشی به همشهریان عزیز تهرانی میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

باربری پاسداران

باربری پاسداران با خدمات شبانه روزی و کلیه خدمات خود را با قیمت مناسب و کارشناسی شده ارائه مینماید. باربری ، بسته بندی اثاثیه و اسباب کشی از جمله خدمات باربری پاسداران میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای باربری پاسداران تماس حاصل نمایید.

باربری پاسداران با خدمات شبانه روزی و کلیه خدمات خود را با قیمت مناسب و کارشناسی شده ارائه مینماید. باربری ، بسته بندی اثاثیه و اسباب کشی از جمله خدمات باربری پاسداران میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای باربری پاسداران تماس حاصل نمایید.

اسباب کشی و باربری پاسداران

باربری پاسداران

باربری پاسداران یکی از معتبرترین شرکتهای حمل و نقل و باربری شهری است که کلیه خدمات صفرتاصدی اسباب کشی را به صورت یکجا و جداگانه انجام میدهد. باربری پاسداران ضمن آرزوی موفقیت در انجام یک اسباب کشی موفق خدمات خود را بشرح ذیل اعلام میدارد :

خدمات باربری پاسداران

ماشین باربری مجهز و مدرن با تمامی امکانات لازم جهت یک اسباب کشی بی دردسر

بسته بندی اثاثیه منزل با متد روز دنیا و قیمت بسیار مناسب

اعزام کادر باربری و بسته بندی ( 8 صبح تا 4 بعد ازظهر )

مشاوره ، راهنمایی و باربری شبانه روزی ( هفت روزه هفته + ایام تعطیل )

اسباب کشی تضمینی + قیمت مناسب + بسته بندی اثاثیه : فقط اتوبار و باربری پاسداران تهران

اگر میخواهید تجربه یک اسباب کشی موفق را کسب کنید و یا به هردلیلی به خدمات باربری و بسته بندی احتیاج دارید؟

اگر تجربه ناخوشایندی از سپردن اثاث کشی به موسسات باربری دارید ؟

اگر تجربه و زمان کافی جهت بسته بندی اثاثیه خود ندارید؟

اگر مشغله شما آنقدر زیاد است که نمیتوانید به امورات اسباب کشی بپردازید؟

اگر نگران هزینه بالای اسباب کشی هستید ؟

باربری پاسداران با بیش از 2 دهه تجربه در زمینه حمل و نقل شهری و باربری آماده ارائه برترین سرویس اتوبار در تهران جهت اثاث کشی منزل و اداری میباشد.اتوبار پاسداران مفتخر است که در طول بیش از 40 سال سابقه در زمینه حمل و نقل و باربری همواره در اندیشه برترین ها بود و رضایتمندی شما عزیزان را در راس کلیه فعالیتهای خود قرار داده است.

با باربری پاسداران تماس بگیرید تا تمایز در خدمات را احساس کنید !

باربری و اتوبار تهران

باربری سعادت آباد با ناوگان مجهز باربری ( ماشین موکت کاری شده و مدرن ) و خدمات بسته بندی حرفه ای در سعادت آباد - تعرفه مناسب و هزینه کارشناسی شده - کارگر متخصص باربری

ارایه خدمات حمل و نقل و باربری تهران به مراکز دولتی و خصوصی اعم از حمل و نقل مواد اولیه ، اتوبار کالای تجاری ، مواد شوینده ، باربری ماشین الات ، وسایل نقلیه،کالای ساختمانی ، باربری سعادت آباد اثاثیه منزل ، اثاث کشی ، اتوبار سعادت آباد حمل وسایل اداری ، باربری تهران کالاهای کشاورزی ، باربری کالای انفورماتیک ، کالای فراورده های نفتی ، کالای شبکه ای و مخابراتی ، کالای صنعتی، باربری تهران کالای صادراتی ، کالای وارداتی ، باربری تهران کالای نمایشگاه ها و نمایشگاهی ،کالای اداری ، کالای کارخانه ها و کارگاه ها ، باربری کالای گمرکی و باربری کانتینر به کلیه شهرهای ایران و کلیه نقاط مرزی. حمل و نقل بار و ارائه خدمات با تریلی کفی ، خاور روباز ، باربری ترانزیت ، کشنده، تریلی بغل دار ، خاور مسقف ، تک چرخ ، جفت(ده چرخ) ، نیسان انجام میپذیرد.

نوع بارنامه شهرستان ها برای کلیه خدمات حمل و نقل اتوبار سعادت آباد و باربری برون شهری بارنامه دولتی از مرکز حمل و نقل کالای تهران در جاده آزدگان و بصورت رایگان صادر میشود. مبلغ بیمه نامه حمل و نقل باربری برون شهری قابل تغییر و بر اساس نوع کالا ، ارزش ریالی کالا و درخواست مشتری قابل تغییر میباشد.

شرکت باربری و اثاث کشی در تهران

شرکت باربری و اثاث کشی در تهران

خدمات باربری در شریعتی

اتوبار شریعتی با سالها تجربه در امر بسته بندی و جابجایی لوازم منزل ، ادارات و شرکتها اتوبار و باربری | شریعتی

کنترل و مدیریت کارها در باربری شریعتی j توسط رهبر تیم انجام شده و امور بسته بندی بر عهده کارگران حرفه ای می باشد بارچینی در ماشین های کاملاً پیشرفته انجام می شود این ماشین ها دارای استاندارد محیط زیست بود و آلودگی بسیار کمتری دارند . استراتژی بکار بردن تجهیزات و نیروی کار باعث پیشرفت هر چه سریع تر پروژه اثاث کشی میشود. انجام خدمترسانی به مشتریان عزیز توسط انواع وانت بار ، نیسان بار ، خاور مسقف و… اتوبار و باربری شریعتی با برنامه ریزی دقیق

باربری

اتوبار تهران بار با ارائه خدمات در منطقه شریعتی تهران این مهم را در نظر دارد که با بهترین نحوه خدمات خود را به مشتریان خود در منطقه شریعتی ارائه کند

باربری شریعتیx با کادر و کارگران مجرب ، متخصص و متعهد انتخابی شایسته برای کسانی است که میخواهند یک اسباب کشی موفق و سریع را تجربه کنند. کلیه خدمات باربری و اسباب کشی را با یک تماس و در سریعترین زمان ممکن میتوانید رزرو کنید.منتظر تماس شما هستیم


خدمات باربری در زعفرانیه

بسته بندی وسایل بسیار مهم است. اگر یک بسته بندی استاندارد داشته باشیم. در هنگام حمل اثاثیه دیگر نگران شکستن وسایل نیستیم .برای بسته بندی خوب امکاناتی لازم داریم. این شرکت با داشتن کارتن های محکم وبزرگ، فوم های ضربه گیر، سلفون، کارتون های مخصوص در خدمت شماست.

اتوبار و باربری VIP

باربری و اتوبار تهران آماده ارائه هرگونه خدمات باربری در کوتاهترین زمان ممکن به همشهریان تهرانی ساکن در منطقه زعفرانیه می‌ باشد.

باربری زعفرانیه : اگر میخواهید یک پروژه اسباب کشی موفق با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت همراه با سرعت باورنکردنی را تجربه کنید اتوبار کاج بهترین انتخاب شما جهت اسباب کشی در زعفرانیه تهران است. باربری در زعفرانیه با کادر دوره دیده و متخصص اسباب کشی با قیمت مناسب.

باربری و اتوبار زعفرانیه آماده جابجایی اثاثیه منازل ، شرکت ها ، یخچال ساید بای ساید ، گاوصندوق ، پیانو و... می باشد و با کارگران حرفه ای و مجرب تضمین جابجای بار در کوتاه ترین زمان را به شهروندان ساکن در منطقه زعفرانیه را می دهد.

خدمات باربری در الهیه

اتوبار الهیه با به همراه داشتم تیمی حرفه ای و جوان و برگزیده از نظر اخلاقی آماده ارئه بهترین سرویس های ویژه بوده و متناسب با نیازهای مشتریان عزیز امکانات ویژه ای را در اختیار آنان قرار می دهد دارای وانت بار همراه با کارگر و ارسال کارگر خالی متناسی با نیاز و درخواست شما عزیزان باربری الهیه به صورت شبانه روزی به همراه متخصصین حرفه ای برای ارئه مشاوره رایگان به شما عزیزان ما در کنار شما هستیم تا بدون کوچک ترین دغدغه ای به هرکجایی که می خواهید جابجا شوید باربری و اتوبار الهیه متخصص در امر اثاث کشی منزل

باربری و اتوبار تهران آماده ارائه هرگونه خدمات باربری در کوتاهترین زمان ممکن به همشهریان تهرانی ساکن در منطقه الهیه می‌ باشد

باربری

اتوبار الهیه به صورت تمام وقت آنلاینی دارای کارگر های ورزیده جهت حمل بار وسایل سنگین از قبیل : ساید بای ساید ، پیانو ، گاوصندق ، شیشه های 12 نفره و ... می باشد چون جابجایی وسایل سنگین دارای مهارت زیاد در هنگام حمل می خواهد تا وسایل بدون هیچ خط و خشی جابجا شود و ما در اتوبار الهیه این امکان را به شما می دهیم که بدون هیچ خط و خشی جابجا شود و ما در اتوبار الهیه این امکان را به شما می دهیم که بدون خسارت در حمل بار با خیال راحت وسایل ها را به مقصد برسانیم

خدمات باربری در جردن

اتوبار جردن بار با بیش از 15 سال سابقه درخشان در امر باربری و اتوبار و حمل اثاثیه منزل | اتوبار جردن بار دارای کارگران خوش اخلاق و کاری و نمونه | اتوبار جردن بار دارای سیستم قوی حمل و نقل و نیروی بسته بندی قوی و حرفه ای | اتوبار جردن بار دارای سرویس شبانه روزی و VIP | حمل بار به سراسر ایران

حمل بار بار واثاث منزل و مبلمان و وسایل تجاری و اداری به سراسر ایران و تهران با کامیونت های مجهز و مسقف وموکت کاری شده

باربری و اتوبار

سرویس های شبانه روزی و VIP با اثاث کشی حرفه ای و منظم و مرتب کادری مجرب و با اخلاق و خوش اخلاق و حرفه ای با ما دیگر نگران حمل وسایل سنگین و گرانقیمت خود نباشید. سرویس های شبانه روزی و VIP در اثاث کشی حرفه ای و منظم و مرتب - کادری مجرب و با اخلاق و خوش اخلاق و حرفه ای با ما نگران حمل وسایل سنگین و گرانقیمت خود نباشید.

اتوبار جردن با بکار گیری تجهیزات لازم و پرسنل ماهر شما را در امر طاقت فرسای اسباب کشی در منطقه جردن تهران یاری می دهند

پاسداران - باربری و اتوبار

شرکتهای باربری در پاسداران

شرکتهای باربری معتبر در محدوده پاسداران - کوی نصر - منطقه 3 شهرداری تهران

معرفی شرکتهای باربری در پاسداران

باربری VIP تهران

اتوبار VIP تهران مفتخر است که در طول بیش از سی سال فعالیت مداوم خود در زمینه باربری شهری و بین شهری همواره رضایتمندی مشتریان خود را سرلوحه فعالیت خود قرار داده و تمامی تلاشهای خود را معطوف به ارائه خدمات هرچه بهتر در حد عنوان بهترین باربری تهران خواهیم کرد.

باربری پاسداران

باربری تکبار تهران

باربری تکبار تهران : تعرفه مناسب، ارسال به موقع ماشین ، اعزام نیروی ماهر، ارسال بهترین لوازم بسته بندی، دقت و سرعت در انجام کار از ویژگی های بارز اتوبار تکبار تهران است. ما تا رسیدن به آسایش همراه شما خواهیم بود !

باربری در محدوده پاسداران

باربری طلایی تهران

اتوبار طلایی تهران یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکتهای باربری و حمل و نقل در تهران است که با ارائه برترین خدمات اسباب کشی ، بسته بندی اثاثیه و باربری در تهران همواره در اندیشه ارتقاء سطح کیفی خدمات خود بوده و با یاری خداوند متعال و شما مشتریان عزیز این مسیر هموار خواهد شد.

باربری پاسداران - باربری کوی نصر

باربری بزرگ کاج

باربری تهران متشکل از بهترین و زبده ترین کارگران و پرسنل باربری و بهره مندی از ناوگان باربری مجهز و مدرن، آذرماه 1394 آغاز بکار کرد. اگرچه درنگاه اول بنظر میرسد که این مجموعه مجموعه ای نو پا است، اما همکاری با متخصصین مجرب و انتقال دانش و تجربه این افراد راهگشای مسیر موفقیت ما خواهد بود.

اتوبار پاسداران

باربری بارسلون

اتوبار بارسلون با در اختیار داشتن پرسنلی ورزیده، مجرب و متخصص متعهد به کار و با بهره گیری از مدرنترین وسائط حمل و نقل و متخصص در بسته بندی اسباب و لوازم منزل و اداری آماده ارائه خدمت به همشهریان عزیز تهرانی میباشد. رزومه درخشان و قابل اطمینان گروه اجرایی اتوبار بارسلون تجربه شیرین و باورنکردنی یک اسباب کشی منظم و بی دغدغه را با سرعت، دقت و برآورد هزینه ای منصفانه را به شما هدیه خواهد داد

باربری پاسداران - باربری در پاسداران - باربری تهران - اتوبار پاسداران - اتوبار - پاسداران - باربری

باربری جماران - اتوبار تهران

داشتن اسباب کشی بدون دغدغه فقط با تدبیر ممکم است . با باربری جماران از برنامه ریزی تا جابجایی وسایل خود را با آرامش انجام خواهید داد .


اتوبار جماران ، باربری در تهران

دفتر جماران ؛ باربری وی آی پی تهران

خدمات باربری این شرکت در جماران با برآورد زمان و هزینه باربری مناسب

  • ارسال خودرو مناسب اثاثیه شما
  • سنجش نحوه اسباب کشی در کمترین زمان و بهترین کیفیت کار
  • اعزام کادر باربری ماهر و ورزیده جهت حمل و نقل وسائل منزل و اداری
  • ارسال لوازم بسته بندی اثاثیه با قیمت مناسب
  • اعزام نیروی متخصص بسته بندی

مناسب ترین خدمات اتوبار و باربری در جماران را با یک تماس ازوی آی پی تهران بخواهید

لطفا جهت هماهنگی با شماره تلفن 22380176 و 22381218 تماس حاصل نمایید.

باربری هنگام - اتوبار هنگام

اتوبار هنگام با نیروهای با تجربه و دوره دیده و با تمامی امکانات باربری و بسته بندی اثاثیه و متخصص بسته بند آماده خدمت رسانی می باشد

باربری هنگام

اسباب کشی باید به اندازه یافتن مسکن مناسب برایتان مهم باشد؛ چرا که اگر عملیات انتقال اسباب و وسایل زندگی به هر دلیل با مشکل و نقص روبه رو شود، خانه جدیدی که برای زندگی انتخاب کرده اید نیز در ابتدای ورود به آن برایتان لذت بخش نخواهد بود.
با شرکت اتوبار معتبر تماس بگیرید . شما می توانید این شرکتها را در میان آگهی های روزنامه و یا جستجوی ساده در اینترنت بیابید. اگر قرار است از شهری به شهر دیگر نقل مکان کنید باید در انتخاب این شرکتها بیشتر دقت کنید تا اسباب و وسایل شما سالم به مقصد برسند. برخی از باربری خودشان مسئولیت بسته بندی وسایل را نیز بر عهده می گیرند و شما از این بابت آسوده خواهید بود. حتما از شرکت باربری بخواهید که با توجه به شرایط شما برای خدمات حمل و نقل شما برنامه ریزی کند و تمام مسائل و مواردی که نیاز به گوشزد دارد قبل از شروع کار با آنها به توافق رسیده و بازگو کنید .
باربری هنگام با در نظر گرفتن نیازها و میزان وسواس شما تمام نیازهای شما را در اسباب کشی برآورده می کند .

خدمات اتوبار هنگام


- مشاوره و راهنمایی شما از لحاظ مسافت , زمان ، میزان اثاثیه ، طبقه منزل و ...
- اختصاص خودرو متناسب با میزان اثاثیه شما
- اعزام نیروهای مورد نیاز شما . اعم از متخصص بسته بندی اثاثیه ، نیروی خانم ، نیروی خبره برای حمل اثاثیه بین طبقات ، نیروی ورزیده برای جابجایی اثاثیه بد بار و ...
- بیمه اسباب و اثاثیه در صورت درخواست مشتری
- ضمانت سلامت اثاثیه و آرامش خیال شما در طول حمل و جابجایی

با یک تماس با باربری هنگام از خدمات بی نظیر آن بهره بگیرید و اسکان در منزل نو را با خاطره خوش آغاز کنید .

1234
last